14 Januari 2011

.:: Berlepas...

Aku takkan memberatimu lagi dg rengekan-rengekan lagi,berharap kau tak pergi tinggalkanku...
Semula aku memang sedemikian takutnya hingga tanpa sadar ku sakiti diriku sendiri dengan ketakutan-ketakutan itu,ketakutan yang ternyata diciptakan oleh pemikiranku yang sungguh belum ada kemampuan mengetahuinya..

Aku berlepas hati...
Bukan karna tak cinta lagi,juga bukan karna bosan..
Tetapi karna aku percaya dan sangat yaqin..
Bila benar kau mencintaiku dan ditakdirkan tetap bersamaku serta layak tuk ku cintai,
Pasti lah kau kan tetap bersamaku,mencintaiku dan takkan ada lelaki lain dalam harapan serta keinginanmu.

Aku berlepas hati atas cinta ini...
Aku meyaqinimu hingga kini..
Ku percayakan cinta ini kepadamu sepenuhnya,
Jangan kecewakan aku lagi,
Sebab kini cinta mu putih dalam pandanganku,
Jangan kotori lagi..
Karna kini ku percayakan cinta ini..cinta kita tanpa cela..
Untuk cinta kita,dari masa lalu hingga detik ini terasa..

23.10.2009 22:09:22

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Kami Berharap komentar Anda di tulis dengan sopan

Archives